tiistai 7. lokakuuta 2014

Kulminoituu kaurapuuroon

Mä olen päästänyt itseni menemään. Olen ajatellut, että tänään voi ihan hyvin syödä pullaa ja tomaattijuustocalzonen Ikea-reissulla. Sehän on sitäpaitsi luomua, eli ihan hyvä valinta.

Ensin reissasin (rankkaa, vaatii namia), sitten sairastuin flunssaan (rankkaa, vaatii namia) ja eilen kävin revityttämässä viisauden hampaan (fobia, äärimmäisen rankkaa, vaatii jäätelöä ja calzonen ja kymmenen hapankorppua minilättalla). 

Tänään heräsin oikeana kuvatuksena. Poski turvoksissa ja silmäpussit leuan kieppeillä. Ensi ajatukseni oli, että nyt kyllä perskele ryhtiä nainen! Toinen ajatukseni oli, että mitä jos rikkoisin rutiinia ja tekisin itselleni hyvää. 

Jälkimmäinen ajatus kuulosti hyvältä. Tartuin sauvasekoittimeen ja käänsin itselleni aamusmoothien, johon tuli seuraavia aineksia:

- 1/2 banaani
- 150g mustaherukoita
- vajaa 1dl heraa
- vettä, vähäsen
- 1 tl macaa
- 1 rkl Cocovin marjaisa-mixiä (sis. raakakaakaota, noms)
- 1 tl viherjauhetta



Esillepano ei todellakaan ollut kuin kuvassa, mutta fiilis oli freesi. Smoothie aamulla on pieni askel muille hipsterterveyshörhöille, mutta suuri askel minulle. Hiilarikoukkuni ja muutoshaluttomuuteni nimittäin kulminoituu kaurapuuroon. Mun tekee joka siunatun aamu mieli kaurapuuroa niin paljon, etten oikein voi edes kuvitella syöväni mitään muuta herättyäni. Tänään syön ja maistuu kuulkaa ihan hyvältä. Vaikka toki olisin uskottavuuteni nimissä voinut lisätä vähän lehtikaalia joukkoon.

Olisiko tämä uuden alku? Jaksaisinkohan raportoida tänne, millainen fiilis mulla on, jos käyn tosissani nyt tekemään tätä hyvän mielen "ryhtiliikettä" ja yritän syödä ja liikkua itseni mukavaksi, energiseksi ja innostuneeksi? 

Kokeilen.

Pus,
Sini

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti